Välkomna hit!

Sådär, nur har jag kommenterat på nästan varje blogg  jag läser och lämnat min bloggadress. Och där slutade jag tänka. Man kan ju inte kommentera någon svensk blogg och så skriver man en tysk blogg. Och samtidigt vill man få fler läsare. Jo, det är inte alltid lätt att med en ny blogg.

Note to self: Måste jobba på logiskt tänkande!

Om det nu finns någon som ändå hittade hit: Hej! Välkommen hit! Tack för att du klickade på det fula tyska ordet „Schreiberien“, stanna gärna och lär dig tyska. Eller nej, gör inte det. Svenska är finare.

    • Nåja…du skulle principiellt kunna byta bloggens språk till svenska men det garanterar inte att du skulle få nya ‚trogna‘ läsare. Jag tror att den finns en slags „överutbud“ vad gäller den svenska bloggosfären.
      Du kan förstås välja en mellanlösning och använda världens banalaste språk* som ska hjälpa dig att nå (bl. a) båda svenska och tyska läsare.

      *The language that need not be named. Som är iaf „officiellt språk“ i norden och ALLA kan det PERFEKT och UTAN FEL (*skrattar sig ihjäl*).

Kommentar verfassen

