Fina du!

Bara låtsas att du heter Carina Berg, att der är jag som sjunger och att det är den finaste födelsedagslåten du någonsin kan komma på!

Och glöm inte att jag är sjukt stolt över dig som inte grät idag och tycker att du bara blir finare, snyggare och smartare ju längre tiden går. Tänk vilken människa du kommer bli om 10 år! Och tänk om det inte var så… då skulle vi fortfarande sitta och dricka kaffe, mysa i främmande soffor och inte veta vart vi ska ta oss till. Nähä. Det var nog med det!

Grattis, Grattis, Grattis på dig, tjejen!

Eine Antwort

  1. Har jag någonsin sagt att jag älskar dig väldigt väldigt mycket? Ja? Nyss, när du berättade om facebook? Ojdå, men ändå. Jag älskar dig, finaste tjejen.
    Väldigt väldigt mycket.
    Tack för det.

Kommentar verfassen

